MIRVI ontwerpt, schrijft en redigeert

  • huureendjes8
  • huureendjes
  • huureendjes2
  • huureendjes3
  • huureendjes4
  • huureendjes5
  • huureendjes6
  • huureendjes7

Of je nu een romantisch dagje uit wilt met z'n tweeën, een fantastische familiedag of een bijzonder bedrijfsuitje. Met Huureendjes kan het allemaal. Huur een eendje en geniet van het Drentse landschap en de gezellige dorpjes. Rijdend over de mooiste slingerwegen kom je tot rust en bij mooi weer gaat het dak er natuurlijk af.

www.huureendjes.nl

Anita Kip is eigenaar van Huureendjes en dat al een aantal jaren. Maar een duidelijke huisstijl was er niet. Daarom vroeg ze MIRVI in 2011 om een nieuwe huisstijl te ontwerpen. Een huisstijl die in alle communicatiemiddelen consequent doorgetrokken kon worden.

Een consequente huisstijl

De basis voor de nieuwe huisstijl werd een logo in twee typische eendenkleuren: oranje en paars. Omdat Anita enorm geniet als haar gasten van hun toertochten genieten en ze haar bedrijf met een flinke portie Drentse nuchterheid leidt, was een nieuwe slogan ook snel geboren: "gewoon genieten!"

MIRVI maakte een visitekaartje, een flyer en een multifunctionele kaart die gebruikt kan worden als promotiekaart, ansichtkaart en cadeaubon. 

Nieuwe website maakt huisstijl compleet

Om de huisstijl compleet te maken, kwam er een nieuwe website, eveneens ontworpen en gebouwd door MIRVI. De website werd gebouwd met behulp van Joomla! Met behulp van dit content management systeem kan Anita zelf heel eenvoudig tekstuele wijzigingen aanbrengen, maar bijvoorbeeld ook het gastenboek beheren en foto's toevoegen aan het fotoalbum.

Grafisch ontwerp Huisstijl Joomla website Tekstredactie Brochure/folder Website ontwikkeling Logo